در این آموزش قصد داریم که تا روش تولید انواع روغن را توسط خودتان درون منزل ، روغن سیاه دانه در منزل قرار دهیم . روغن سیاه دانه در منزل شما مـیتوانید بعد از خواندن این آموزش ، انواع روغن : روغن سیاه دانه در منزل پسته ، بادام ، گردو ، بادام زمـینی ، سیـاه دانـه ، کرچک را درون منزل با کمترین امکانات تولید کنید . داشتن پوست تمـیز، درخشان و مرطوب بدون جوش، لک و دانـه‌های سرسیـاه و سرسفید آروزی هری است. با ما درون ادامـه همراه باشید .

⬅️ فواید روغن‌های طبیعی :

اسیدهای چرب ضروری بـه خودی خود درون بدن تولید نمـی‌شوند، اما تمام سلول‌های بدن‌ ما به منظور سلامت بیشتر بـه آن نیـاز دارند. روغن سیاه دانه در منزل این اسیدها کمک مـی‌کنند که تا رطوبت طبیعی پوست درون حد تعادل حفظ شود و از خشکی بیش از اندازه پوست جلوگیری مـی‌کنند. روغن‌های ثانویـه را بسته بـه نوع پوست و نیـاز پوست‌تان انتخاب کنید. روغن‌های طبیعی گیـاهی حاوی مواد مغذی، ویتامـین‌ها، اسیدهای چرب و املاح هستند و این خواص معمولاً درون روغن‌های تصفیـه‌شده وجود ندارد. حتی مـی‌توانید از این روغن‌ها درون آشپزخانـه و برای پخت غذاها و سالادها نیز استفاده کنید.

⬅️ روش تهیـه روغن بادام :

مقدار ۲۵۰ گرم مغز بادام درختی را داخل تابه روی حرارت قرار داده که تا در اثر حرارت بـه مرز برشته شدن برسد سپس داخل آسیـاب برقی ریخته و آسیـاب کنید درون زمان آسیـاب شدن بادام متوجه چسبیدن بادام بـه شکل خمـیر بـه دیواره آسیـاب خواهید شد بادامـی کـه به شکل خمـیر درون آمده را از دیواره جدا کرده و به وسط آسیـاب منتقل کنید این عمل را چند بار تکرار کنید که تا خمـیر حالت روغنی پیدا کند سپس خمـیر روغنی بدست آمده را وسط یک روسری و یـا دستمال بزرگ قرار داده بـه شکل یک توپ درون دست گرفته بـه صورتی کـه توپ درون قسمت بالا قرار گرفته و لبه های پارچه را محکم درون دست نگهدارید و با لبه یک قاشق روی سطح گردی کـه ایجاد کرده اید بکشید روغن با لبه قاشق از سطح آزاد شده و داخل ظرفی کـه از قبل تهیـه کرده اید ریخته که تا این جا کار تمام شد حتما چند روزی روغن را بـه حال خود رها کرده که تا ذرات معلق درون روغن ته نشین شود سپس روغن را از سطح برداشته و استفاده نمایید .

<<--- مـیتوانید روغن های مربوط بـه پوست و مو را از اکسیر حیـات با بهترین کیفیت تهیـه کنید --->>

⬅️ خواص روغن بادام تلخ :

این گیـاه از هر لحاظ شبیـه بـه بادام شیرین هست با این تفاوت کـه مغز آن بـه علت داشتن یک ماده ای از نوع هتروزیدها تلخ مزه مـی باشد. اندام مورد استفاده داروئی بیشتر مغز دانـه گیـاه و روغن حاصل از آن است. روغن بادام تلخ اکسیر برطرف کننده ترک پوست، ضد جوش و لک و چروک است، همچنین این روغن به منظور رفع درد مفاصل تقویت مو و ابرو و محافظت از حس شنوایی است. این روغن کاملاً طبیعی بوده و زیر نظر پزشکان طب سنتی تولید شده هست . 

⬅️ خواص سیـاه دانـه :

سیـاه دانـه دارای خواص درمانی بسیـاری است. درون احایث و روایـات اسلامـی نیز آمده هست که : " سیـاه دانـه دوای هر بیماری و دردی هست ، بـه جز مرگ."

برخی خواص آن عبارتند از :

⬅️ - سیـاه دانـه طبیعت گرمـی دارد.

⬅️ - بـه دلیل داشتن ماده ای موسوم بـه تیموکیتون، دارای اثرات ضد تشنجی است. بررسی ها نشان مـی دهد سیـاه دانـه مـی تواند موجب تاخیر درون زمان شروع تشنج و کاهش مدت آن شود.

⬅️ - درون کاهش نفخ شکم و دفع گازهای معده موثر است.

⬅️ - زیـاد کننده شیر مادران است.

⬅️ - قاعده آور است، یعنی عادت ماهانـه را باز مـی کند.

⬅️ - ضد کرم است. مصرف سیـاه دانـه با سرکه باعث دفع کرم دستگاه گوارشی مـی شود.

⬅️ - استفاده از مخلوط سیـاه دانـه آسیـاب شده با عسل به منظور تسکین درد رحم و پس درد زایمان مفید است.

⬅️ - غرغره جوشانده ی سیـاه دانـه درون سرکه باعث تسکین درد دندان و محکم شدن دندان مـی شود.

روغن سیـاهدانـه به منظور بهبود و کنترل فلج، لقوه، تشنج و سستی دستگاه ی، بهبود و تسکین دردهای مفصلی، رفع گرفتگی اعصاب، بهبود و تسکین درد کمر، تقویت قوای ، افزایش و تقویت سیـاهی موی سر مناسب هست .

در انتها از شما دعوت مـیکنم که تا کلیپ آموزشی مربوط بـه تهیـه روغن انواع گل را تماشا کنید .




[پاكسازي پوست ,ماساژ پوست, روغن كرچك,سلامت پوست,روغن كرچك ... روغن سیاه دانه در منزل]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 04 Jul 2018 11:13:00 +0000